• Timestore
  • FAQ – Pogosto zastavljena vprašanja in odgovori

FAQ – Pogosto zastavljena vprašanja in odgovori

1. Ali bom kupljeno blago prejel v originalni embalaži?
2. Ali dobim garancijski list skupaj z blagom?
3. Ali imate tudi fizične trgovine?
4. Ali je mogoč količinski popust?
5. Ali je mogoč nakup brez davka?
6. Ali je mogoč nakup na podjetje?
7. Ali je mogoče naročiti rezervne dele, zapestnice ali paščke?
8. Ali je mogoče uporabiti storitev graviranja?
9. Ali lahko naročim blago v tujini?
10. Ali lahko naročim darilni paket ali kartico s sporočilom?
11. Ali ob nakupu prejmem certifikat o pristnosti?
12. Ali si lahko osebno pridem ogledat blago, ga preizkusiti ali prevzeti?
13. Ali so izdelki originalni ali gre za ponaredke?
14. Če je vrnjeno blago poškodovano po moji krivdi, ali boste uveljavljali odbitek od cene izdelka?
15. Čemu služi vodotesnost ure?
16. Je blago, ki ga prodajate, novo, nenošeno in nerabljeno?
17. Kaj naj storim, če je bilo spletno plačilo neuspešno?
18. Kaj naj storim, če moj paket prispe poškodovan ali z ukradeno vsebino?
19. Kaj naj storim, če se mi je ura zameglila?
20. Kaj naj storim, če sem v naročilo vnesel napačne podatke?
21. Kaj naj storim, če želim preklicati svoje naročilo?
22. Kaj naj storim, če želim skrajšati pašček ali zapestnico?
23. Kaj ni zajeto v garancijskem servisu?
24. Kaj pomeni garancija dostave?
25. Kaj pomeni oznaka Second Hand?
26. Kaj postopati v primeru, da prejmem poškodovano blago?
27. Kaj storiti, če me zanima model, ki trenutno ni na voljo?
28. Kako dolgo traja obdelava zamenjave, preklica in reklamacije?
29. Kako lahko preverim, da ura res ne deluje?
30. Kako lahko spremljam, kje se trenutno nahaja moje naročilo in v kakšnem stanju je?
31. Kako poskrbim za kupljeno blago?
32. Kako poteka reklamacija blaga?
33. Kako ravnati pri zamenjavi blaga in morebitnem povračilu ali vračilu razlike v ceni?
34. Kako uveljaviti kodo za popust? Ali lahko v enem naročilu uporabim več kod?
35. Kakšna je garancija za baterijo?
36. Kakšna je garancija za kupljeno blago?
37. Kakšni so pogoji za vračilo blaga?
38. Kakšni so stroški dostave?
39. Kakšno dostavo lahko izberem pri naročilu?
40. Kdaj bom prejel denar za vrnjeno blago?
41. Kje lahko najdem priročnik za uro, ki sem jo kupil?
42. Zakaj so izdelki v vaši e-trgovini cenejši kot v drugih trgovinah?
43. Želel bi reklamirati uro, ki ni več v garanciji. Kaj storiti v takem primeru?

1. Ali bom kupljeno blago prejel v originalni embalaži?

Vsi izdelki so poslani v originalni embalaži, kot so k nam prispeli neposredno od dobavitelja.

2. Ali dobim garancijski list skupaj z blagom?

Garancijski list ni priložen k blagu. Račun za kupljeno blago služi kot garancijski list.

3. Ali imate tudi fizične trgovine?

Trenutno imamo samo spletno e-trgovino. Nimamo fizičnih trgovin.

4. Ali je mogoč količinski popust?

Čeprav ne ponujamo količinskih popustov, lahko izkoristite popust pri prvem nakupu ali popust za naše zveste stranke.

5. Ali je mogoč nakup brez davka?

Nakup brez davka - Tax Free ni mogoč.

6. Ali je mogoč nakup na podjetje?

Nakup za podjetje pri nas ni mogoč. Specializirani smo izključno za prodajo izdelkov fizičnim osebam.

7. Ali je mogoče naročiti rezervne dele, zapestnice ali paščke?

Zaenkrat ne ponujamo možnosti naročanja rezervnih delov, zapestnic, paščkov itd. Če iščete nadomestne dele, vam priporočamo, da se obrnete na priznanega urarja v svoji okolici ali na pooblaščeni servis blagovne znamke.

8. Ali je mogoče uporabiti storitev graviranja?

Trenutno ne ponujamo storitve graviranja. Vendar pa lahko stranka naroči graviranje blaga pri drugem ponudniku takšnih storitev. Vendar tako spremenjenega blaga ni mogoče zamenjati ali vrniti.

9. Ali lahko naročim blago v tujini?

Blaga ne pošiljamo v tujino. Vendar upravljamo spletne trgovine na slovaškem, češkem, madžarskem, romunskem, poljskem in slovenskem trgu. Če želite paket poslati v eno od zgoraj navedenih držav, vam priporočamo, da naročilo oddate v e-trgovini, ki ustreza tej državi.

10. Ali lahko naročim darilni paket ali kartico s sporočilom?

Trenutno ne ponujamo možnosti darilnega pakiranja ali voščilnic s sporočili. Blago pošljemo v originalni embalaži izdelka, zapakirano v transportni škatli.

11. Ali ob nakupu prejmem certifikat o pristnosti?

Kot trgovec takega certifikata ne izdajamo - zato ni priložen izdelkom. Drugi prodajalci te certifikate morda izdajajo, vendar jih mi ne. Originalnost lahko preverite pri pooblaščenem prodajalcu blagovne znamke ali na pooblaščenem servisu.

12. Ali si lahko osebno pridem ogledat blago, ga preizkusiti ali prevzeti?

Ker nimamo fizične trgovine, teh možnosti ne ponujamo. Če vam kupljeno blago iz kakršnega koli razloga ne ustreza, ga lahko nepoškodovanega in nenošenega vrnetev v roku 30 dni od datuma prejema.

13. Ali so izdelki originalni ali gre za ponaredke?

Vsi izdelki, ki jih prodajamo na naši spletni strani, so originalni izdelki evropskih dobaviteljev. Originalnost lahko preverite pri pooblaščenem prodajalcu blagovne znamke ali na pooblaščenem servisu.

14. Če je vrnjeno blago poškodovano po moji krivdi, ali boste uveljavljali odbitek od cene izdelka?

Zakonsko določeno obdobje za vračilo in zamenjavo blaga je 14 dni od prejema pošiljke. Vendar pa blago ne sme biti nošeno ali uporabljeno in ne sme kazati znakov uporabe. V nasprotnem primeru smo upravičeni do odstotnega odbitka cene, ki ga sporočimo po našem fizičnem prejemu blaga.

15. Čemu služi vodotesnost ure?

Vodotesnost je odpornost ure na vodo in vlago. Običajno je navedena v atmosferah (ATM), barih ali metrih. Izraža stopnjo odpornosti določene ure proti vdoru vlage ali vode v notranjost ure. Če proizvajalec navaja, da je ura odporna na primer na 5 ATM, to še ne pomeni, da se z njo lahko potapljate do globine 50 m. Dejansko je vodotesnost ure preizkušena v mirnih razmerah brez toka ali drugih zunanjih vplivov.

  • Vodotesnost ure 30 m / 3 ATM - odpornost na vlago in dež.
  • Vodotesnost ure 50 m / 5 ATM - ustreza vodoodpornosti pri umivanju rok in posode ali pri prhanju.
  • Vodotesnost ure 100 m / 10 ATM - vodoodporna za plavanje, kopanje, potapljanje brez potapljaške opreme in različne vodne športe.
  • Vodotesnost ure je 200 m / 20 ATM - enaka vodotesnosti pri potapljanju z opremo s kisikom.
  • Vodotesnost od 500 do 1000 m / od 50 do 100 ATM - profesionalna kategorija, ki ustreza nemotenemu potapljanju v globino.

16. Je blago, ki ga prodajate, novo, nenošeno in nerabljeno?

Vse blago, ki ga prodajamo na naši spletni strani, je novo, nerabljeno, nerazstavljano in nepoškodovano. Edina izjema so izdelki iz kolekcije Second Hand, ki imajo manjše napake, poškodbe, ki pa so natančno pojasnjene v njihovih opisih. Poškodbe in napake se prav tako odražajo v ceni izdelka.

17. Kaj naj storim, če je bilo spletno plačilo neuspešno?

Po neuspešnem spletnem plačilu ni mogoče ponovno generirati spletne povezave za plačilo naročila. Vendar imate na voljo tri možnosti, kako ravnati:

  1. Če še vedno želite plačati prek spleta, se obrnite na nas. Vaše prvotno naročilo bomo preklicali, vi pa ga boste lahko ponovno oddali in opravili plačilo prek spleta.
  2. Naročilo vam lahko pošljemo po povzetju, vendar je za to treba plačati. Če želite uporabiti to možnost, se obrnite na nas in spremenili bomo način plačila.
  3. Naročilo lahko plačate z bančnim nakazilom. Ne pozabite navesti reference, ki je številka vašega naročila.

18. Kaj naj storim, če moj paket prispe poškodovan ali z ukradeno vsebino?

Poškodbe paketa je potrebno prijaviti v 24 urah po prejemu. Potrebujemo fotografije paketa, poškodb in blaga ter fotografijo celotne škatle z blagom na tehtnici (vključno s težo). Če v paketu kaj manjka, bomo zadevo raziskali in jo obravnavali neposredno pri prevozniku. Vse potrebne fotografije pošljite na info@timestore.si.

19. Kaj naj storim, če se mi je ura zameglila?

Zamegljeno steklo je v večini primerov precej pogost pojav. To je kondenzacija, ki nastane zaradi hitre temperaturne spremembe. Najpogosteje se pojavi na notranji strani stekla in pozimi, ko se zi mrzle zunanjosti premaknete v notranjost, kjer je precej topleje. Lahko pa se pojavi tudi zaradi nenadne ohladitve ure, na primer v vročem poletnem vremenu po vstopu v vodo. Če se steklo na uri slučajno zamegli, počakajte. Pri tem lahko pomaga tudi rahlo segrevanje ure, na primer v rokah, ali izvlečenje krone. Obstaja možnost, da se odvečna vlaga hitreje izloči pri izvlečeni kroni. Zamegljeno steklo na uri ni razlog za reklamacijo. Zato brez panike in vedno počakajte, če bo meglica sama od sebe izginila. Če vztraja ali se poveča v vidne kapljice, nam izdelek pošljite v reklamacijo.

20. Kaj naj storim, če sem v naročilo vnesel napačne podatke?

Čim prej nas kontaktirajte po e-pošti ali telefonu. Sprememba je mogoča, če naročilo še ni bilo poslano.

21. Kaj naj storim, če želim preklicati svoje naročilo?

O tem nas takoj obvestite po telefonu ali e-pošti. Naročilo bomo preklicali in vam poslali e-poštno sporočilo o preklicu. Če je bilo naročilo že odpremljeno, ga žal ne moremo preklicati. Naročila oz. blaga ne prevzemite, zato da se potem vrne k nam. Nato ga bomo preklicali.

22. Kaj naj storim, če želim skrajšati pašček ali zapestnico?

Trenutno ne ponujamo plačljive možnosti spreminjanja paščka ali zapestnice. Da bi ohranili in okrepili dobre odnose s strankami, vam lahko pašček ure brezplačno skrajšamo na želeno dolžino. Izmerite obseg zapestja in ga vpišite v opombe k naročilu. To velja samo za kovinske zapestnice s kovinskimi vezmi. Preostali izdelki se pošljejo skupaj z blagom v paketu. Vendar ne zagotavljamo skrajšanja paščka v času ekspedicijske naglice.

23. Kaj ni zajeto v garancijskem servisu?

Okvare, ki so posledica mehanskih poškodb, niso zajete v garancijski servis. Predmet reklamacije so proizvodne napake in funkcionalne težave, ki se pojavijo v garancijskem roku. Garancijskega servisa ni mogoče uveljavljati v primeru:

  • obrabljenih, poškodovanih, razpokanih, strganih ali raztrganih paščkov,
  • mehanskih poškodb, npr. razpoke, zdrsi zaradi udarcev, padcev itd.,
  • izvlečene krone, odpadlih kamenčkov, izgubljenih vijakov itd.,
  • želje po zamenjavi baterije po šestih mesecih od datuma nakupa,
  • kakršne koli poškodbe ohišja, traku ali zapestnice,
  • poškodb, ki so posledica nepravilnega ravnanja ali nege ure,
  • poškodb zaradi vode (razen če gre za potapljaško uro z vodoodpornostjo najmanj 100 ATM,
  • keramičnih razpok na urah s keramično zapestnico ali ohišjem.

V nobenem primeru ne nastavljajte ure med 21. in 5. uro zjutraj. To lahko resno poškoduje njihov mehanizem.

24. Kaj pomeni garancija dostave?

To ni zagotovilo, da bo izdelek dostavljen do datuma, navedenega pri posameznem izdelku na spletni strani. V primeru izgube ali poškodbe pošiljke ne čakamo na poravnavo reklamacije s prevoznikom. Po predložitvi zahtevane fotografske dokumentacije vam pošljemo novo blago ali denar.

25. Kaj pomeni oznaka Second Hand?

Na naši spletni strani lahko najdete tudi blago z oznako Second Hand. Ti izdelki so razvrščeni v ločeno kategorijo. Poleg tega imajo ti modeli ob fotografiji oranžno nalepko z napisom Second Hand. Ker ima vsak izdelek iz kategorije Second Hand drugačno napako, je treba natančno prebrati opise vsakega modela. Prva fotografija ob izdelku je vedno ilustrativna, originalna fotografija proizvajalca. Na drugih fotografijah lahko že neposredno vidite napako, poškodbo, spremembo paščka ali zapestnice itd.

26. Kaj postopati v primeru, da prejmem poškodovano blago?

Blago je treba pregledati takoj po dostavi. Vsako škodo je treba prijaviti po telefonu ali po možnosti po elektronski pošti v 24 urah po prejemu in ugotovitvi škode. V e-poštnem sporočilu čim natančneje opišite poškodbo in priložite podrobne fotografije poškodbe, škatle in številke izdelka. Če v 24 urah prejmemo e-poštno sporočilo s temi fotografijami, bomo takoj preverili stanje. Nato bomo stopili v stik z vami in vam ponudili možnosti za rešitev situacije, s katero boste zadovoljni.

27. Kaj storiti, če me zanima model, ki trenutno ni na voljo?

Zelo nam je žal, vendar so nam naši dobavitelji potrdili, da ti modeli niso na voljo. Nimamo informacij o tem, ali model ni na voljo zaradi začasne prekinitve proizvodnje ali pa je bila proizvodnja tega kosa v celoti ustavljena. Zato ga za vas ne moremo niti naročiti. Lahko pa spremljate spletno stran z določenim modelom in preverite, ali se je njegova razpoložljivost spremenila.

28. Kako dolgo traja obdelava zamenjave, preklica in reklamacije?

Pošiljka, ki nam jo boste poslali nazaj, bo dostavljena na naslov Packeta International - DPD d.o.o. (96718595 TimeStore.si) CANADA 2015 s.r.o.,Celovška 492, 1210 Ljubljana-Šentvid, Slovenia. Blago bomo prevzeli, ga dostavili na sedež podjetja in nato postopoma obdelali zahtevke. Za obdelavo zahtevka imamo 14 dni od trenutka dostave v Packeta International - DPD d.o.o. Takoj, ko bomo obdelali vašo zahtevo za vračilo ali zamenjavo, vam bomo poslali informativno e-poštno sporočilo. Sredstva za vrnjeno blago vam bomo nakazali v 14 dneh po obdelavi zahtevka. Postopek reklamacije je enak. Po zakonu ga moramo obdelati v 30 dneh.

29. Kako lahko preverim, da ura res ne deluje?

Vedno upoštevajte priročnik. Potegnite ven krono in nastavite čas. Nato je treba krono vrniti v 0 položaj. Če se sekundni kazalec premika in ura deluje, je vse v redu. Če se sekundni kazalec ne premika, sledite minutnemu kazalcu. Pravzaprav je mogoče, da sekundni kazalec služi kot štoparica in se zato ne premika. Ure na sončni pogon je treba pravilno polniti na svetlobi. Enako se morajo kinetične ure za svoje delovanje napolniti, v tem primeru z gibanjem. Če je z vašo uro kaj narobe, se obrnite na nas po e-pošti ali telefonu.

30. Kako lahko spremljam, kje se trenutno nahaja moje naročilo in v kakšnem stanju je?

Ko bo vaše naročilo obdelano, boste prejeli potrditveno e-poštno sporočilo. Po plačilu in odpremi naročila boste prav tako prejeli e-poštno sporočilo. V e-poštnem sporočilu o dostavi boste našli povezavo za spremljanje stanja vašega paketa.

31. Kako poskrbim za kupljeno blago?

Na naši spletni strani smo za vas pripravili pregleden in podroben seznam pravilne nege naših izdelkov.

32. Kako poteka reklamacija blaga?

Podroben postopek za reklamacijo blaga smo zapisali na posebni strani.

33. Kako ravnati pri zamenjavi blaga in morebitnem povračilu ali vračilu razlike v ceni?

Pod standardnimi pogoji dovoljujemo vračilo in zamenjavo nepoškodovanega in nenošenega blaga v roku do 30 dni. Če izberete cenejši izdelek in pri zamenjavi blaga v obrazec vpišete številko svojega bančnega računa, vam bomo razliko v ceni vrnili na vaš račun. Če izberete dražji model, boste razliko plačali z bančnim nakazilom ali po povzetju - odvisno od tega, katero obliko plačila ste izbrali pri prvotnem naročilu.

34. Kako uveljaviti kodo za popust? Ali lahko v enem naročilu uporabim več kod?

Kodo za popust lahko uporabite v prvem koraku naročila (v košarici). Vnesite jo v belo polje in kliknite na »uveljaviti kodo«. Popust se bo odštel neposredno pri naročilu. Če je popust neveljaven ali ne izpolnjuje pogojev za uveljavljanje, boste o tem obveščeni z rdečim besedilom. Kombinacija več kod za popust ni mogoča.

35. Kakšna je garancija za baterijo?

Za baterijo ni zakonsko predpisane garancije. V znak krepitve in ohranjanja dobrih odnosov s strankami pa nudimo do 6 mesecev garancije od nakupa ure. Stranka lahko v garancijskem roku baterijo zamenja pri priznanem urarju. To storitev vam bomo plačali in sicer na vaš bančni račun v višini do 10 EUR. Dokazilo o zamenjavi baterije skupaj s številko bančnega računa pošljite na naš e-poštni naslov info@timestore.si. Če ura po zamenjavi baterije v urarski trgovini ne deluje, nam jo pošljite v reklamacijo. Drugi način zamenjave baterije je, da nam uro neposredno pošljete. Povrnili vam bomo stroške pošiljanja do višine 5 EUR, v tem primeru je zamenjava baterije brezplačna.

36. Kakšna je garancija za kupljeno blago?

Za vse izdelke, ki jih prodajamo na spletni strani, je zagotovljena 2-letna garancija. Izjema so ure znamke Citizen, za katere velja 5-letna garancija. Posebnost so tudi izdelki iz kategorije Second Hand. Zanje velja 1-letna garancija - razen za poškodovane dele, za slednje garancija ne velja.

37. Kakšni so pogoji za vračilo blaga?

Zakonsko določeno obdobje za vračilo in zamenjavo blaga je 14 dni od prejema pošiljke. Vendar pa pod standardnimi pogoji dovoljujemo vračilo in zamenjavo nepoškodovanega in nenošenega blaga v roku 30 dni. Podaljšani roki za vračilo lahko veljajo za posebne promocijske akcije ali naročila, oddana ob določenem času - na primer pred božičem. Zato vam priporočamo, da v zvezi s tem spremljate vse novosti na naši spletni strani.

38. Kakšni so stroški dostave?

Cena poštnine je odvisna od več dejavnikov. Odvisna je tako od vrednosti naročila, kot tudi od tega, ali jo plačate prek spleta, z bančnim nakazilom ali po povzetju. Podroben cenik je na voljo na posebni strani.

39. Kakšno dostavo lahko izberem pri naročilu?

Izberete lahko dostavo prek kurirske službe DPD, ali prek Pošta Slovenije. Za podroben opis vsake možnosti glejte posebno stran.

40. Kdaj bom prejel denar za vrnjeno blago?

Denar za vrnjeno blago bo nakazan nazaj na vaš račun najpozneje v 14 dneh od prejema blaga. Ko bo vaša zahteva obdelana, vas bomo o tem obvestili po e-pošti.

41. Kje lahko najdem priročnik za uro, ki sem jo kupil?

Priročnik za kupljeno uro je zaradi varčevanja z naravnimi viri poslan v elektronskem sporočilu o odpremi blaga, in ne v tiskani obliki. Vendar se lahko zgodi, da sistem elektronskemu sporočilu samodejno ne priloži priročnika. V tem primeru ga stranka ne bo prejela. V vsakem primeru pa nas lahko kontaktirate in na vašo zahtevo vam ga bomo poslali po e-pošti.

42. Zakaj so izdelki v vaši e-trgovini cenejši kot v drugih trgovinah?

Cene izdelkov v naši e-trgovini določamo sami in ne upoštevamo priporočene cene proizvajalca. Zato so naše cene nižje. Poskušamo jih prilagoditi tako, da so najugodnejši na trgu.

43. Želel bi reklamirati uro, ki ni več v garanciji. Kaj storiti v takem primeru?

Ne zagotavljamo pogarancijskega servisa. V primeru težav z blagom po izteku garancijskega roka vam priporočamo, da se obrnete na priznanega urarja v svoji okolici ali na pooblaščeni servis blagovne znamke.

Vrnite se nazaj.

  • Brez navedbe razloga 30 dni za vrnitev

  • Brezplačna dostava za naročila nad 100 €

  • 100 % jamstvo porekla Izključno originalno blago

  • Odpošiljamo vsak delovni dan 9618 modelov na zalogi