Nedostavljena pošiljka

Sledenje pošiljki lahko preverite v e-poštnem sporočilu o odposlanem naročilu, kjer lahko kliknete na povezavo, ki vas usmeri neposredno na spletno mesto prevoznika, kjer lahko spremljate gibanje svoje pošiljke.

Če preverite gibanje pošiljke na dan, ko je bilo naročilo odposlano, lahko spletno mesto prikaže le prejete podatke o vašem paketu, kar pa ne pomeni, da ta še ni bil odposlan. Posamezne pošiljke mora najprej fizično sprejeti določen prevoznik. Ko prevoznik obdela paket, se samodejno prikažejo posodobljene informacije o njegovem gibanju.

Prevozniki in dostava:

DPD – običajno v 2 dneh od dneva odpreme (v sedanjem obdobju upoštevajte zamujanje +1 delovni dan)

Pošta Slovenije – običajno v 2 dneh od dneva odpreme (v sedanjem obdobju upoštevajte zamujanje +1 delovni dan)

Če dostava vašega paketa traja dlje od zgoraj navedenega časa, nas nemudoma kontaktirajte. V tem primeru je naše podjetje kot pošiljatelj pošiljke dolžno vložiti reklamacijo pri prevozniku.

Če vaše naročilo vključuje dodatno storitev Garancija dostave, v vlogi pošiljatelja ne čakamo na izid zahtevka in samodejno poskušamo urediti dostavo novega modela/novega naročila/povračila v 24 urah.

Če vaše naročilo ne vključuje storitve Garancija dostave, si bomo prizadevali čim prej urediti dostavo novega modela/novega naročila/povračila.

 

E-pošta: info@timestore.si

 

Kontaktni obrazec

  • Brez navedbe razloga 30 dni za vrnitev

  • Brezplačna dostava za naročila nad 100 €

  • 100 % jamstvo porekla Izključno originalno blago

  • Odpošiljamo vsak delovni dan 9618 modelov na zalogi